BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:اس ام اس جدید, پیامک جدید, اس ام اس عاشقانه, پیامک عاشقانه, جملات عاشقانه, توسط ادمین |

مـردِ مـَטּ از آن دسته مـَردانی استــ کـه
وقتی نمی بینی اَش انگـار چیزِ بزرگی کمـ داری

چیزی قدِّ تمـآمـِ دوستــ داشتـטּ هـآیت
کـه بـآ کسی تکرار نمی شود
.
.
.
.
.
.
بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اند

چون من که آفریده ام از عشق جهانی برای تو
.
.
.
.
.
.
هروقت به مهربانی های تو فکر میکنم...

با خود میاندیشم که چگونه ممکن است...

فرشته ای در چنین ارتفاعی پایین پرواز کند!!؟
.
.
.
.
.
.
دلم می خواهد نامت را صدا کنم !
یک طور دیگر!
جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد !
یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم !
دلم می خواهد نامت را صدا کنم !
یک طور که دلت قرص شود که من هستم ,
یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی …!

.
.
.
.
.
.
قـشـنـگ تــریــن حسِ دنـیــا وقــتــیــه کــه بــه یــکــی مــیــگـی
فـلــان چــیــزو یــادت مــیــاد ؟

بــعـد اون مــیــگــه ...
مگــه مــیــشــه یــادم بـــره ؟

ایــنــجــاسـت کــه آدم کـلی ذوق مـیـکـنـه
.
.
.
.
.
.
مرد که باشـــی ....
دوست داری خواب ببینی ..
یارت را در خواب ببینی ...
خواب باشد و سیر تماشایش کنی ..
زنها در خواب زیباترند ..
بسیار زیباتر ...
خواستنی تر ....
دوست داشتنی تر ..
آرام تر
.
.
.
.
.
.
چشماتو واسه زندگی میخوام دلتو واسه عاشقی. صداتو واسه شادابی دستاتو واسه نوازش.
پاهاتو واسه همراهی عطرتو واسه مستی. و خودتو واسه خود خود خود خودم...
.
.
.
.
.
.
بـاید ،
مـردانگـــے ببــارد
از ســر ُ روے ِ کــارهایــَـت ،
سینــه ســپـر کنـــے
وقت ِ بی حوصلگـــے ـهـایـَم
و مـن
زنانگـــے اَم را مــُشت کــنم
بکـوبـَــم بر هیبــَت ِ مردانگــــے اَت .
خستــه که شدم از بـه جایــے نرسیدنــَم
آغـوش بــاز کنـــے بــرایــَم
و من
جشن بگــیرم
عاشقـانه هاے ِ جنجــالی ِ
دو نفــره ـمان را
.
.
.
.
.
.
مـ ـی دانم کــ ــار داری! سـ ـَرَت شــ ـلوغ است! مـ ـی دانم! اما اینکـ ــه موقع خـ ــواب... روی تخـــتت... چند ثانیه... فقط لحـ ـظه ای بــه ذهــتنت خــ ـطور کند... کــ ـه یکـ ــ جـ ـایی... کـــ ـسی... روی تخـ ــتش... موقع خــوابــ ـش... برای "تــ ـو" اشـ ــک مـــ ـی ریزد! همین هـ ـم بـ ـرای مــ ـن کـ ــافیست...♥
.
.
.
.
.
.
کسی که بیشتر از همه دوسِت داره ...
بدون دلیل شاید هر روز باهات دعواش بشه ..
امّا وقتی که ناراحتی ...
با "همه ی دنــیــا" می جـنگه تا به ناراحـتــیت پایان بده.. !!
.
.
.
.
.
.
دیگه از یه جایی به بعد نـــــمیتونی بزاریش کنار ؛
شده نــــــــفست !
عمرت ،
جونت ...
مگه قید خودت و زندگیت رو بـــزنــــــــــــــــــــــــی
.
.
.
.
.
.
اگر چه از تو دورم اما تو را در قلبم حس میکنم حتی نزدیکتر از آن دو عاشقی که در آغوش هم هستند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: